۱۳۸۷ آبان ۱۱, شنبه

روژ، هه لات


بسيار خوشحال و خرسندم علي رغم همه ي تنگناها و موانع و نارساييها بار ديگر خبر انتشار مجدد هفته نامه روژهه لات را به مردم آگاه و فهيم و بويژه به انديشه ورزان و روشنفكران و جامعه فرهنگي- ادبي اعلام نمايم.

وقتي كه در دي ماه 1382 اولين شماره روژهه لات منتشر شد دوام و بقاي آن قابل پيش بيني نبود . به روال هميشه تاريخ در كنار حمايت و قدر شناسي مردم خوب و اگاهمان عده اي اندك تنگ نظر روژهه لات را وابسته به قدرت و ابزار و خوراك تبليغاتي انتخابات مجلس هفتم كه دو ماه بعد برگذار ميشد محسوب مي نمودنداما با رد صلاحييت من بعد از شماره هاي اول و دوم و تداوم انتشار آن تا 66 شماره در سخت ترين شرايط زمان ومكان و پس از آنكه بطور مكرر به پاي ميز محاكمه رفت همه ي تنگ نظري ها و بد بيني ها به خوش بيني مبدل شد .

خوشبختانه اكنون بعد از 2سال و اندي حكم تبرئه روژهه لات از ديوان عالي كشور دريافت وبا همت و همكاري شخصيت هاي نام آشنا وفعال و مجرب در عرصه مطبوعات آقايان دكتر توفيقي،دكتر خديو و دكتر جلالي زاده از امروز بر پيشخوان كيوسك روزنامه فروشي هاي مناطق كرد نشين قرار مي گيرد بر مبناي پيشينه و كارنامه قبولي خود ودر چارچوب منشور و راهبرد ها و رويكردهاي مورد توافق شوراي سياست گذاري بعنوان نشريه اي حرفه اي و مستقل از جريانات سياسي خارجي و داخلي وبخصوص در شرايطي كه مديران و دست اندركاران آن نه در قدرت سهمي دارندو نه در آستانه انتخاب شدن هستند ودرزمانيكه كمتر كسي امكان ويا اصولا آمادگي ريسك در ميدان پر مخاطره مطبوعات كردي رادارد بعيد بنظر مي رسد مانند روز هاي اول به وابستگي به جريانات سياسي و... متهم شويم.

بنابراين در چنين شرايطي بدون دغدغه و با اعتماد و اطمينان بيشتر با مردم سخن ميگوييم گرچه دغدغه ي شرايط سياسي-امنيتي حاكم بر جامعه مطبوعاتي ما را يك آن رها نمي سازد لذا بجاست كه از همه ي مردم وبطور خاص نخبه گان و روشنفكران و جامعه فرهنگي -ادبي انتظار حمايت و ياري مادي و معنوي داشته باشيم از رهنمودهاو پيشنهادات و انتقادات سازنده شما استقبال مي كنيم آماده در يافت پيامهاي شما از طريق ايميل هاي زير هستيم:




۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
لطفا ایمیل زیر را هم بعنوان آدرس رسمی هفته نامه اضافه کنید:
rojhelat_weekly@yahoo.com
سپاس فراوان

ناشناس گفت...

سلام
هرگاه برای باز کردن یک در با چندین قفل بزرگ و فولادی مواجه شدی مایوس نشو چون اگر قرار بود باز نشود بجاش دیوار میساختند .
دوست عزیز و دلسوز واقعی مردم مریوان اقای سهرابی انتشار دوباره روژهلات را به شما و تمامی ملت کرد زبان تبریک میگویم.
http://maysport.blogfa.com/